Privacy Policy

Salon Syria Privacy Policy

Protecting your private information is our priority. This Statement of Privacy applies to www.salonsyria.com and Salon Syria and governs data collection and usage. For the purposes of this Privacy Policy, unless otherwise noted, all references to Salon Syria include www.salonsyria.com and SSP. The SSP website is a news and information site. By using the SSP website, you consent to the data practices described in this statement.

Collection of your Personal Information

SSP may collect personally identifiable information, such as your:

–          Name

–          E-mail Address

Please keep in mind that if you directly disclose personally identifiable information or personally sensitive data through SSP’s public message boards, this information may be collected and used by others.

SSP encourages you to review the privacy statements of websites you choose to link to from SSP so that you can understand how those websites collect, use and share your information. SSP is not responsible for the privacy statements or other content on websites outside of the SSP website.

Use of your Personal Information

SSP collects and uses your personal information to operate its website(s) and deliver the services you have requested.

SSP may also use your personally identifiable information to inform you of other products or services available from SSP and its affiliates. SSP may also contact you via surveys to conduct research about your opinion of current services or of potential new services that may be offered.

SSP does not sell, rent or lease its customer lists to third parties.

SSP may share data with trusted partners to help perform statistical analysis, send you email or postal mail, provide customer support, or arrange for deliveries. All such third parties are prohibited from using your personal information except to provide these services to SSP, and they are required to maintain the confidentiality of your information.

SSP may keep track of the websites and pages our users visit within SSP, in order to determine what SSP services are the most popular. This data is used to deliver customized content and advertising within SSP to customers whose behavior indicates that they are interested in a particular subject area.

SSP will disclose your personal information, without notice, only if required to do so by law or in the good faith belief that such action is necessary to: (a) conform to the edicts of the law or comply with legal process served on SSP or the site; (b) protect and defend the rights or property of SSP; and, (c) act under exigent circumstances to protect the personal safety of users of SSP, or the public.

Automatically Collected Information

Information about your computer hardware and software may be automatically collected by SSP. This information can include: your IP address, browser type, domain names, access times and referring website addresses. This information is used for the operation of the service, to maintain quality of the service, and to provide general statistics regarding use of the SSP website.

Children Under Thirteen

SSP does not knowingly collect personally identifiable information from children under the age of thirteen. If you are under the age of thirteen, you must ask your parent or guardian for permission to use this website.

Opt-Out & Unsubscribe

We respect your privacy and give you an opportunity to opt-out of receiving announcements of certain information. Users may opt-out of receiving any or all communications from SSP by contacting us here:

– Email: info@SalonSyria.com

Changes to this Statement

SSP will occasionally update this Statement of Privacy to reflect company and customer feedback. SSP encourages you to periodically review this Statement to be informed of how SSP is protecting your information.

Contact Information

SSP welcomes your questions or comments regarding this Statement of Privacy. If you believe that SSP has not adhered to this Statement, please contact SSP at:

Email Address:

Info@SalonSyria.com

Effective as of October 11, 2017

سياسة الخصوصية في ”صالون سوريا“

إن حماية معلوماتكم الخاصة هي من أولوياتنا، وينطبق بيان الخصوصيّة هذا على (www.salonsyria.com) وعلى صالون سوريا (Syria Salon). ويحكم جمع المعطيات والاستخدام. ومن أجل أغراض سياسة الخصوصية هذه، إن جميع الإشارات إلى صالون سوريا تشمل (www.salonsyria.com) وصفحة صالون سوريا (SSP) إلا إذا نوّهنا بخلاف ذلك.

إن صفحة صالون سوريا موقع للأخبار والمعلومات. وباستخدامكم لموقع صفحة صالون سوريا  يجب أن تقبلوا ممارسات المعطيات الموصوفة في هذا البيان.

جمع معلوماتك الشخصية

يمكن أن يجمع موقع صفحة صالون سوريا معلومات شخصية، مثل:

-اسمك.

-عنوان بريدك الإلكتروني.

رجاء ضعوا في أذهانكم أنه إذا كشفتم بشكل مباشر معلومات شخصية أو معطيات شخصية حساسة من خلال لوحات الرسائل، فإن هذه المعلومات يمكن أن يجمعها ويستخدمها آخرون.

يشجعكم موقع صفحة صالون سوريا على مراجعة بيانات المواقع الإلكترونية التي تسعون للاتصال بها من  خلال صفحة صالون سوريا كي تفهموا كيف تقوم هذه المواقع بجمع واستخدام ومشاطرة معلوماتكم. إن موقع صفحة صالون سوريا غير مسؤول عن بيانات الخصوصية أو محتويات أخرى على المواقع الإلكترونية خارج موقع صفحة صالون سوريا.

استخدام معلوماتكم الشخصية

يجمع موقع صفحة صالون سوريا ويستخدم معلوماتكم الشخصية كي يشغل مواقعه ويقدم الخدمات التي تطلبونها منه.

يمكن أن يستخدم موقع صفحة صالون سوريا أيضاً معلوماتكم الشخصية كي يبلغكم عن منتجات أخرى أو خدمات متاحة من صفحة صالون سوريا والشركات التابعة له. ويمكن أن يتصل بكم موقع صفحة صالون سوريا من خلال مسوحات للقيام ببحث عن رأيكم بالخدمات الحالية لخدمات الأنباء المحتملة التي يمكن أن تُقدم.

إن موقع صفحة صالون سوريا لا يبيع، ولا يستأجر أو يؤجر قوائم الزبائن لطرف ثالث.

يمكن أن يشاطر المعطيات مع شركاء موثوقين للمساعدة في إنجاز تحليل إحصائي، وأن يرسل لكم رسالة إلكترونية أو بريدية، أو يقدم دعماً للزبائن أو يرتب إرساليات. ممنوع أن تستخدم أطراف ثالثة معلوماتكم الشخصية إلا كي تقدم هذه الخدمات لصفحة صالون سوريا، ويجب عليها أن تحافظ على سرية معلوماتكم.

سيكشف موقع صالون سوريا معلوماتكم الشخصية، دون تنبيه، فقط إذا اقتضى القانون ذلك، أو انطلاقاً  من الاعتقاد بأن هذا الفعل ضروري:

١- للتقيد بالمقتضيات القانونية أو التماشي مع العملية القانونية المقدمة في صفحة صالون سوريا أو الموقع.  إن هذه المعطيات تُستخدم كي تقدم محتوى مخصصاً أو حسب الطلب.

٢-حماية حقوق أو ملكية موقع صفحة صالون سوريا والدفاع عنها.

٣- العمل في الظروف الطارئة  لحماية الأمان الشخصي لمستخدمي صفحة صالون سوريا، أو الجمهور.

المعلومات المجموعة آلياً:

إن المعلومات عن أجهزة وبرمجيات حواسيبكم يمكن أن تُجمع آلياً من قبل موقع صفحة صالون سوريا. يمكن أن تتضمن هذه المعلومات: عنوان بروتوكول الإنترنت (الآي بي)، نوع المتصفح، أسماء النطاقات، أوقات الدخول، وعناوين الموقع الإلكتروني المشيرة. وتُستخدم هذه المعلومات لتشغيل الخدمة، للحفاظ على جودة الخدمة، ولتقديم إحصائيات عامة بخصوص استخدام موقع إس إس بي.

الأطفال تحت سن الثالثة عشرة

لا يجمع موقع صفحة صالون سوريا معلومات شخصية لأطفال تحت السن الثالثة عشرة. إذا كنت تحت سن الثالثة عشرة، يجب أن تسأل والديك أو ولي أمرك من أجل الحصول على إذن لاستخدام الموقع.

الانسحاب وإلغاء الاشتراك

نحن نحترم خصوصيتكم ونمنحكم الفرصة كي  تنسحبوا من تلقي الإعلانات أو معلومات معينة. يمكن أن ينسحب المستخدمون من تلقي أية اتصالات أو كلها من موقع صفحة صالون سوريا عبر الاتصال معنا على:

info@SalonSyria.com

  التغييرات في هذا البيان:

سيقوم موقع صفحة صالون سوريا بين فينة وأخرى بتحديث بيان الخصوصية هذا كي يعكس آراء الشركة والزبائن، ويشجعكم موقع صفحة صالون سوريا على أن تراجعوا دورياً هذا البيان كي تبقوا على إطلاع حول كيف يحمي موقعنا المعلومات.

اتصلوا معنا

يرحب موقع صفحة صالون سوريا بأسئلكتم وتعليقاتكم بخصوص بيان الخصوصية هذا. إذا اعتقدتم أن الموقع لا يتقيد بهذا البيان الرجاء اتصلوا بنا على البريد الإلكتروني التالي:

Info@SalonSyria.com 

يعتبر هذا البيان ساري المفعول في ١١ تشرين الأول\أكتوبر ٢٠١٧